16 Mayıs 2014 Cuma

KİPA KAPIMDA

 

 Geçtiğimiz hafta Sevgili Şeyda Gerçek hanımın aracılığı ile KİPA KAPIMDA etkinliğine katıldım.Oldukça güzel ve rahat bir etkinlik oldu. KİPA ve çalışanlarına ayrıca KİPA halkla ilişkiler sorumlusu Şeyda Hanıma bu güzel etkinliğe beni de davet ettikleri için ve gösterdikleri ilgi alaka için çok ama çok teşekkür ediyorum. 


   Açıkçasını söylemek gerekirse bu yazıyı yazarken oldukça zorlandım.Çünkü içimiz kan ağlıyor.Türkiye kan ağlıyor.Soma'da meydana gelen patlamada yüzlerce kardeşimiz,ağabeyimiz,babamız hayatlarını kaybettiler.Geriye yüzlerce yetim,ana,kardeş bıraktılar.Suçları yoktu.Alın terlerini çıkardıkları madenler mezarları oldu.Acımız çok büyük belki bizim yakınlarımız değil hayatlarını kaybedenler.Ama benim de yüreğim onlar kadar ağladı.İsyan etmemek elde değil.Ateş düştüğü yeri yaktı geçti.Pisi pisine bu kadar kolay geldi ölüm onlara.Boğazım düğüm düğüm haberleri her izlediğimde gözümden iniveriyor yaşlar.Kelime bulamıyorum şuraya iki satır yazmak için.Ülkemin başı sağolsun...Hepimizin başı sağolsun.Rabbim mekanlarını cennet eylesin.Geride kalan tüm yakınlarına sabırlar versin....

Etkinliğimizden bir kaç cümle ile bahsedeyim...
Benim gibi alışverişe zaman bulamayan bebekli annişler için oldukça rahat bir sistem kurmuş KİPA. Bir TIK ötede herşey.Kipanın internet sitesine girip üyelik işlemlerini bitirdikten sonra bir güzel alışverişinizi yapıyorsunuz ödeme seçeneğini seçip beklemeye başlıyorsunuz.Seçtiğiniz teslimat günü ve saatinde şipşak kapınızda.Güler yüzlü,konuşkan personeli ile teslimatım istediğim saatte kapımdaydı.Teslimatı yapan personelin ilk okul arkadaşım olduğunu fark edince oldukça keyifli bir sohbet eşliğinde etkinliğimizi gerçekleştirdik.Bir de bu günü bir kaç kare foto ile süsledik...


  Oldukça kolay ve rahat bir alışveriş tercih ediyorsanız KİPA ARTIK KAPINIZDA...

 Teşekkürler KİPA
Daha nice etkinliklerde görüşmek dileği ile...
 Nigar SARGIN

1 yorum:

harç teknesi dedi ki...

sizi takip ediyorum