24 Ocak 2019 Perşembe

TAHİNLİ HİNDİSTANCEVİZLİ RAW TOPLAR




İyi ki varsınız dediğim bir sayfayı çok yakinen takip ediyorum bu aralar.❣
Sevgili @yulaffit 🍀 muhteşem ve bir o kadar da pratik lezzetler hazırlayan 2 çocuk annesi çok cici bir bayan kendileri.
Sağlıklı beslenme konusunda az malzeme ile çok nefis bir o kadar da pratik tarifleri tam bana göre 😍 çalışan ve kısıtlı zamanı olan bayanlara hitap ediyor.
Dün akşamda bu tariflerden biri olan Tahinli topları yapmaya karar verdim.
Tarifin malzemesini biraz fazla kullandım. 



(Orijinal tarif için TIK TIK https://www.instagram.com/p/BrAjAnvg-Tz/ )
Birde azıcık kendimden bir şeyler ekledim.
Sonuç mu nefis oldu.
Pişirme derdi olmadığından, bir reklam arası kadar sürede hazır.
Benim canım oğluşum için de çok ideal bir tatlı seçeneği 😋😋😋



 ❣❣ Malzemeler: ❣❣

- 7 adet hurma
- 7 yemek kaşığı hurma suyu
- 3 yemek kaşığı tahin
- 2 yemek kaşığı Hindistan cevizi unu
- Yarım çay kaşığı keçi boynuzu tozu
- 1 tatlı kaşığı öğütülmüş keten tohumu 


Yapılışı:

Hurmaları üzerini geçecek kadar sıcak su ile ıslatıp birkaç saat bekletiyoruz. 
Kabuklarını soyup çekirdeklerini çıkarıyoruz.
Hurmaları, suyu ve tahini ekleyerek blenderda püre haline getiriyoruz. 
Daha sonra içerisine Hindistan cevizi unu, keçi boynuzu tozu ve keten tohumunu ekleyip karıştırıyoruz. 
Elde ettiğimiz karşımdan istediğimiz boyutta toplar yapıyoruz.
Ben Hindistan cevizine buladım çok sevdiğim için ;) İşte bu kadar afiyet olsun 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

#yulaffit #yulaffittarifler #baharatınkızı
#yulaffitrecipes #lütenitsablogspot
#yulaffitenerjitopu #raw #hindistancevizi
#coconut #glutensiz #glutenfree
#sekersiz #nosugar #eatclean #temizbeslenme#sagliklibeslenme 
#sagliklitarifler#pratiklezzetler #healthyrecipes#healthylife #healthyfood 
#saglikliyasam#enerjitopu #rawbeslenme#cigbeslenme

Hiç yorum yok: