23 Şubat 2012 Perşembe

KIYMALI PRENSESA


 Bulgaristan'ın meşhur PRENSESA tarifini daha önceki yazılarımda paylaşmıştım.Şimdi de kıymalı prensesa tarifimi paylaşmak istiyorum.Pratik ve bir o kadar lezzetli prensesalar için tek gereken o midicik fırın:))) Tarif için TIK TIK :)) 

 Kıymalı prensesalar için tost ekmeklerinin üzerine Lütenitsa 'yı sürüyoruz.Daha sonra 2 veya 3 kere çekilmiş kıymayı (sarelle kıvamında olduğundan) sürüyoruz.En son rendelenmiş kaşar peyniri serpip önceden ısıttığımız midi fırınımızda üzerleri kızarana pişiriyoruz.Bir demlik çay ile de bir güzel hüpletiyoruz.Kahvaltılarımızın vazgeçilmezi olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.Mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum canlarım.

Herkese cümleten hayırlı akşamlar;))

Afiyet Olsun...

16 yorum:

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

değişik ilk kez gördüm ellerine sağlık
sevgiler

anne eli gibi dedi ki...

ellerne sağlık canım nefis görünüyorlar,helede benim gibi aç olan birine nasıl göründüğünü sen düşün artık,bir tane aldım:)

ihlamurcum dedi ki...

Çok pratik, ne güzel.

KEYFİMCE YAPTIKLARIM dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım.Çok güzel görünüyor :))

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik .

Nigar SARGIN dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum değerli yorumlarınız için bu aralar diyette olup yiyemesemde bakıyorum içim açılıyor.Sevgilerimle cümleten hayırlı cumalar;))

Unknown dedi ki...

Canım süper bir fikir ellerine sağlık hayırlı cumalar sevgiler.

Unknown dedi ki...

nigarcım biliyorum arşive dadandın sende yiyemediğin için ama yapma etme canımcım biliyorsun canımız istiyor :))

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

YA CANIM MUHTEŞEMSİN YARATICI RUHU VAR MMMM MİS ELLERİNE SAĞLIK
MUHABBETLE KAL
:)))

Kuzu Butik Pasta dedi ki...

ama ama ben şimdi lütenitsa yı nerden bulacağım :( ..not almalıyım ve yaz geldiğinde muhakkak hazırlamalıyım bu letnitsa dan :) ....prensesalarda nasıl gel beni ye diyorlar ..ellerinize sağlık..

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık gerçekten kahvaltı için hoş bir seçenek :)sevgiler....

seviminaskanasi dedi ki...

Çok degişik :) ellerine saglık super gorunuyor denemeli bir ara
sevgiler,

suezgecmutfakta dedi ki...

Kolay ve lezzetli bir tarif elinize saglik.

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel ve pratik paylaşım için teşekkürler öğrenmiş olduk.Ellerine sağlık:)

Şirince Tatlar dedi ki...

gece gece canım çekti ne güzel görünüyor eline sağlık arkadaşım..

Nigar SARGIN dedi ki...

Hepinize kocaman teşekkür ederim canlarım gerçekten çok pratik ve çok lezzetli insan bir oturuşta kaç dilim yediğini fark etmiyor işte o kadar nefis bir tadı var malesef:)))