25 Şubat 2012 Cumartesi

SICAK BİR GELİŞME...

  
 Bahar tadında günlük güneşlik bir İzmir gününden herkese kocaman bir merhaba;

Haftanın son mesai gününde (benim için tabi) işlerimi bitirmenin zevkini yaşıyorum.Birikmiş yazılarımı azıcık eksilteyim istedim.Yaklaşık 1 ay önceydi sanırım (elimi kestiğimden) pansuma gitmek için erken çıkmıştım işyerinden.Sevgili sunacığım kargo geldi deyince çok mutlu oldum.Ertesi gün işyerinde bir açtım ki o da ne ''SICAK BİR GELİŞME'' yazan minnacık bir fırın.Fırında çıkan 2 paket helva amanın hemen balık yapayım dedim haftasonu için.Tabi elim kesik olduğundan atıştırmalık yemeklerle geçirdik yaklaşık bir 10 gün:)) Neyse canım allah beterinden korusun sağlık herşeyden önemli tabi ki...Kısmet geçen hafta pazar akşamınaymış.Dukan diyeti menümde fırında balık vardı ve yeşil salata.Ardından helvamızı fırına verdim azıcık ucundan tattım.Tatmaz olaydım.Tadı damağımda kaldı yaaaa:))Diyette olmasaydım sanırım tek başıma yerdim o paketi:)))



Helvanın her halini sevdiğimden bu hediye beni çok mutlu etti.Yılların helva markası olan Koska harika ve pratik bir ürün hazırlayıp bizlere sunmuş:))Reklamları izleyip marketlerde satışı başladımı acaba diye düşünürken gelivermiş helvalarım kapıma kadar:)))

Sevgili KOSKA 'ya bu güzel,lezzetli,pratik ve şirin hediyesi için çok teşekkür ediyorum...


1 yorum:

TuruncuTatlar dedi ki...

afiyet olsun canım;)Allah alıkoymasın sağlığımızdan sevgiler.