17 Temmuz 2012 Salı

TAVUK ŞİNİTZEL

  Bu aralar bizim evde yemek pişmez oldu.Eşim işten geldiğinde buz gibi karpuzu doğrayıp peynirle bir güzel hüpletiyor.Doğal olarak yaptığım yemekler kalıyor.Bende çareyi yemek yapmamakta buldum.Zaten havanın derecesi bizi kavurduğundan yemek yiyecek durumumuz yok açıkçası.Birde evimin en son kat olması,üzerinde çatı olmaması,bütün gün güneş alması eve gittiğimizde içeri girmemize engel oluyor.Kapıyı açtığımızda resmen alev topu karşılıyor bizi.Evimiz fokurdayan bir tencere oluyor yaz mevsiminde.Kışın ise tam bir derin dondurucu:)))
Her ne kadar yemek yapmasam da arada bir kalorili kaçamaklar yapıyoruz.Şinitzeli çok sevdiğimizden çıtır çıtır lezzeti bizi her zaman cezbediyor;))

Malzemeler:

 - Yarım kg göğüs fileto
 - 1 su bardağı galeta unu
 - 2 yumurta
 - Kızartmak için sıvıyağ
 - Tuz

Yapılışı:
Tavuk filetoları güzelce yıkayıp,süzgeçte süzülmesini bekliyoruz.Süzülen etlerimizi elimizle biraz tuzlayıp önce çırpılmış yumurtaya sonra galeta ununa bulayıp kızgın yağda kızarana kadar pişiriyoruz.Servis tabağına alıp dilediğimiz garnitürle servis ediyoruz.

Afiyet Olsun.

6 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

ımm nefis haftasonu yedim bende
ellerine sağlık çok güzel görünüyor

El ele geziyoruz... dedi ki...

çok lezzetli görünüyor :) mutlaka deneyeceğim...

ben de bloğuma beklerim :)

www.bendeherkesgibiyim.blogspot.com

Nigar SARGIN dedi ki...

Bol kalorili bol lezzetli teşekkür ederim canlar;)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

henüz öğle yemeğimi yemedim ve ekranda bu nefis görüntü
uzatıversen diyorum şuracıktan :)

ellerine sağlık...

Nigar SARGIN dedi ki...

Uzattım gitti aynurcum çok teşekkürler canım;))

Unknown dedi ki...

canım çok severim tavuk şnitzeli..ellerine sağlık..yazın kavun karpuz peynir ekmek gerçekten en hafif yemek:))sabah kahvaltısındada kavun peynir ekmek yemeyi çok seviyorum..