8 Mayıs 2013 Çarşamba

ANNEM İÇİN...

 Canım bloggerlerim günaydın;)
Biliyorsunuz bu pazar anneler günü hem annem için hem kayınvalidem için kara kara düşünmekteyim hediye hususunda :( Geçen sene iki anneme de krep tavası almıştım mutfaklarında ki bir eksikti ve çok mutlu olmuşlardı.Gün içinde tavada pişen kreplerimizin yazısınıda paylaşacağım zati :) Bu sene kararsız kaldım.bu yüzden KİNG facebook sayfasında çok cicik bir yarışma düzenlemiş bende bu yarışmaya katıldım.Şuan en popüler kısmı altında 1.sıradayım son bir günüm kaldı.İnşallah kazanırım.Beni destekleyen ve oy veren arkadaşlarım çok sağ olun.Bir kez de buradan paylaşmak istedim dostlarım.Oylarınız benim için çok değerli.Kullanan elleriniz dert görmesin.Sevgilerimle....

İşte Oy kullanacağınız Link;

https://www.facebook.com/kingevaletleri?sk=app_522358291155430&app_data=86744

Yapmanız gerekenler;


* Öncelikle açılan King sayfasını beğenmek 

* Beğendikten sonra aşağıda açılan Nigar SARGIN "keyif" isimli fotoğrafı LİKE etmek hepsi bu :))))

Şimdiden oy kullanan ve beni destekleyen herkese çok ama çok teşekkür ediyorum... 

5 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhaba Nigarcım,
İşlem tamam canım. Bloğunu takip ediyorum ve çok beğeniyorum. Bana da bekliyorum. Umarım sağlığın iyidir ve her şey yolundadır. Kendine iyi bak canım....Sevgiler,

*mehtap dedi ki...

başarılar diliyorum..

*mehtap dedi ki...

anneciğinin eline sağlık demeyi unutmuşum, harika sofra:)

saç modelleri dedi ki...

Oy verdim cnm :)

Nigar SARGIN dedi ki...

Oyy veren elleriniz dert görmesin ama malesef tüm emeklerim boşa gitti :(((