7 Şubat 2011 Pazartesi

BİSKREMLİ PASTA

     Bu kadar misafir ağırlamışken sevgili mesai arkadaşım Suna ablam,eşi ve minik oğlu Alper Erdem'i ağırlamamak olmazdı.1.5 yıldır her haftasonu için konuşup ayarlamaya çalışsakta ya bizim ya onların sürekli başka planları çıktı.Ve geçen haftaya ayarladık çok şükür.Evime ilk kez geldikleri için özenerek hazırlık yaptım tabi ki.Onca ikram hazırlığına ev hediyem süperdi..:)''BASKÜL'' şık ve kırmızı banyomun rengine uygun evimin eksiği harika bir hediye:):)Bu güzel ziyaretlerinden dolayı ve ''Kırmızı Baskül'' için  kendilerine teşekkür ediyorum.
    Ne yapsam ne ikram hazırlasam diye kara kara düşünürken internette tesadüfen bir pasta tarifine rastladım.Yapımı basit olduğu için ilgimi çekmişti.Tarif basitleştirilmiş haliyle sunulmuş.Asıl tarifin sahibi sevgili Portakal Ağacı.
       Basit,lezzetli benim gibi kahve sever birinin damak tadına uygun bol kahveli lezzetiyle tadı damağımda kaldı.Mutlaka denenmeli diyorum.

Malzemeler:
  • 1 adet pasta tabanı (kakaolu)
  • 2 paket biskrem (küçükse) ya da 1 büyük paket biskrem.
  • 1 kutu krem şanti 
  • 1 paket vanilyalı crem ole
  • 1 yemek kaşığı nescafe
  • Süt
  • Yarım bardak dövülmüş ceviz
Yapılışı:

   Pasta tabanını sütle ıslatalım. Biskremleri robottan çekip un haline getirelim. 1 paket krem şantiyi 200 ml sütle hazırlayıp un haline getirdiğimiz biskremlerle ve cevizle kaşık yardımıyla karıştıralım. Pastanın ara bölmesine yerleştirelim.Üzerini kapatalım. Bu arada 500 ml süte sırayla,1 yemek kaşığı nescafe,toz crem ole ve yarım paket krem şantiyi katıp blenderla koyu bir kıvam alana kadar karıştıralım.Pastanın üzerine bu kremayı sürelim. Üzerini rende çikolata ile süsleyelim.(Ben damla çikolata yerine küçük çikolatalı pasta süslerinden kullandım.)
                  

Hiç yorum yok: