12 Şubat 2011 Cumartesi

BOLÇİ

     Geçtiğimiz hafta eşimin kuzeni Aylin Bursa'dan ziyaretimize geldi.İngilizce öğretmeni olan Aylinimiz yarı yıl tatilinde bizleri görmeye gelmiş hoş gelmiş dedik bizlerde.Gelirken elide boş gelmemiş bizlere Ankara'dan aldığı ''BOLÇİ'' çikolatalardan getirmiş.Neymiş bu ''BOLÇİ'' derken kutunun içinden çıkan broşürü okudum.''BOLÇİ'' nin memleketi Ankara değil BOLU'ymuş aslında.''BOLÇİ'' bolu çikolatasının kısaltması demekmiş.Tadını lezzetini anlatmama kelimelerin yetmiyeceği bu çikolatayı mutlaka tatmanızı öneriyorum.Yemede yanında yat dedirtecek kadar lezzetli içi fındık,fıstıktan oluşan krokan üzeri bitter,sütlü,ve beyaz çikolata kaplı çeşitleriyle müthiş bir hediyelik diyebilirim.Daha önce tatmadığımız,adını duymadığımız bir lezzeti bizlere getiren kuzenimize çok teşekkür ediyoruz.
 
 

                  http://www.bolci.com.tr/
 



     
  İzmir'e gelmişken ne zamandır benimde gitmek istediğim MURAT KÖŞK'e götürdük kuzenimizi.(Mekan seçimi sevgili görümböcüğüme ait).Ev iş arası mekik dokurken ne zamandır üzerimize yapışan monotonluğu biraz olsun attık üzerimizden.Bizi ziyaretinden dolayı Aylin'e çok teşekkür ediyorum.En kısa zamanda tekrar görüşmeyi umuyorum.
                 
      İşte küçük bir kare Aylincim,görümböcüğüm,eşim ve ben...


                    Eşim,görümböcüğüm ve ben...

2 yorum:

LaMa dedi ki...

az mi yedim bunlardan istanbul-ankra arais yolculuklarimda, hey gidi anilar:)

Nigar SARGIN dedi ki...

Gerçekten süper bir lezzet ilk defa yedim hala tadı damağımda;)))