19 Mayıs 2012 Cumartesi

KUPTA TİRAMİSU



  
  Her hafta çarşamba akşamları eşimin halı saha maçı olduğundan evde yek takılıyorum.Mutfağa girip mamalar hazırlamam için en uygun fırsat oluyor.Pc bende,tv kumandası bende ohh gel keyfim gel:))Geçtiğimiz hafta çarşamba akşamı da tutan tatlı krizim için,sevgili arkadaşım Yasemin'in nefis ve pratik tatlısı Kupta tiramisuyu denedim.Nefis oldu benim gibi kahve sever biri için anlatılmaz bir lezzet.Her ne kadar ben kremasını hazır kullansam da vazgeçilmez tatlarım arasında yer alıyor artık.:))
Orjinal tarif için TIK TIK:)
Malzemeler:
☼ 1 paket Dr. Oetker Tiramisu Yap
☼ 2 su bardağı süt
☼ 1 paket Kakaolu Baton Kek
☼ 1 Paket Labne Peyniri

Islatmak İçin:
☼ Yarım bardak süt
☼ 2 yemek kaşığı Nescafe

Süslemek için:
☼ 1 yemek kaşığı nesquik veya kakao



Yapılışı:
 Dr. oetker tiramisu yap karışımını bir kaba alıp  su bardağı süt ile 3 dk. çırpıyoruz.Üzerine labne peynirini ekleyip biraz daha çırpıyoruz.Baton keki küp küp doğruyoruz.Kuplarımıza paylaştırıyoruz.Nescafeyi sütün içine ekleyip eritiyoruz.bu karışımla keklerin üzerini eşit şekilde ıslatıyoruz.Hazırladığımız tiramisu karışımını da kuplara paylaştırıyoruz.1 saat kadar buzdolabında bekletiyoruz.Servis etmeden önce üzerine nesquik yada kakao serpiyoruz.

Afiyet Olsun.


9 yorum:

*mehtap dedi ki...

hem pratik ve tatlı ,eline sağlık..

bırtutamkekik dedi ki...

ohhh misss misss nigarcımm:)
afiyet bak olsunn canım.
ellerine sağlıkk..
cici hafta sonları dileğimle..
:)

Nigar SARGIN dedi ki...

Sevgili mehtap ve bir tutam kekik çok teşekkür ederim sevgilerimle;)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Pek leziz görünüyor bu kuplar. Ellerine emeklerine sağlık canım.

sarımutfak-hande dedi ki...

Ohhh süper bir kup alayım ben:))
ellerine sağlık
mutlu haftalar canım

HADİYE dedi ki...

Merhaba,

Bende çok beğendim. Ellerinize sağlık.

Sevgiler*

Nigar SARGIN dedi ki...

Papatyam çok teşekkür ederim öpüyorum seni;)

Nigar SARGIN dedi ki...

Handecim teşekkür ederim hayatım mutlu haftalar olsun hepimize inşallah...;)

Nigar SARGIN dedi ki...

Teşekkürler hadiye hanım;))