3 Mayıs 2012 Perşembe

MEYVE SALATASI


  
 Meyve ile arası olmayan ben geçtiğimiz akşam baktım ki mutfakta meyveler evrim geçirmeye başlamış dedim el atayım da yazık olmasın bu meyveciklere;)) Bir güzel biçtim,doğradım,bal ceviz ve Antep fıstığı eşliğinde eşime sundum.Afiyetle götürdü.Ben yine sadece izlemekle yetindim.

Malzemeler:

♥ 2 adet Muz
♥ 2 adet Portakal
♥ 4-5 adet çilek
♥ 2 adet Elma
♥ Toz Antep fıstığı
♥ Çekilmiş ceviz
♥ Bal


Meyve çeşidi size kalmış istediğiniz meyveyi ekleyebilirsiniz.Bizim mutfakta bu kadarcık meyve vardı:))

Yapılışı:

Meyveler bir güzel yıkanıp kabukları soyulur.İnce ince dilimlenir.Servis tabağına alınır.Üzerine bal gezdirilir.Çekilmiş ceviz ve Antep fıstığı serpilip servis edilir.Gezdiğim yemek bloglarında limon suyu da ekleyen var denemek lazım diyerek herkese iyi akşamlar dilerim;))



9 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

aşkolsun canımm yaa..
hiç meyvelere ewrim geçirtilir mi??
:)))
gönderr o meyveleri bize,taze tazee nasıl hüpletilirr bakk görr bizim ewde:)
iki tane meyve canavarı varr enn tatlısından:)
çok şık olmuş sunum:)
ellerine sağlık canım..
sevgiler...

Nigar SARGIN dedi ki...

Teşekkür ederim kekiğim erik olsun en kütüründen yeter bana eşim sağolsun hüpletti son anda kurtardım meyveciklerimi öpüyorum sevgiler benden;)

mutfagabuyrun dedi ki...

bu tabağa bakıpta nasıl yemedin canım.ben hepsini bitirirdim heralde.nefis nefissss.ellerine sağlık.eşinede afiyet bal olsun.sevgiler.

TuruncuTatlar dedi ki...

sağlıklı ve pratik bir tatlı olmuş ellerine sağlık;)

ihlamurcum dedi ki...

Bizim evde de ben soymazsam yemezler,her akşam ellerimle meyve salatası yaparım.Tabii ki her defasında ballı cevizli yaparsam , kiloda alırlar.Misafir olmadı mı sadesi tercihimiz, sizinde ellerinize sağlık

herşey tadında dedi ki...

ellerine sağlık canım çok severim
sevgiler;))

Burcu Kayhan dedi ki...

Merhaba,
Ben de zaman zaman böyle oluyor, evrim geçiriyor meyveler:)Çok güzel bir meyve salatası olmuş, ellerinize sağlık.Mutlu haftalar olsun inşallah, sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Nasılda canım çekti,keşke evde olsaydı keşke..
Ellerine sağlık canım..
Sevgiler.

Fincan Teyze dedi ki...

sanırım salataların en güzeli bu;)
tesadüfen buldum bloğunu izlemeye aldım. görüşmek dileğiyle...