30 Eylül 2011 Cuma

İLK MİM'İM:))

    Sevgili Pembe Kekik benide mimlemiş.Aaa oda ne bir mim daha sevgili Erguvan Vakti' nden.Yoğun iş temposundan ancak zaman bulup bir kaç cümle yazacağım:)) Bende mim konusunda acemiyim çünkü:)) Sevgili arkadaşım Pembe Kekik gibi ne yazacağımı bulamıyorum şuan.Mimleyen arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.Kocaman sevgilerimi yolluyorum...



İlk düzenli okuduğunuz blog ve hissettikleriniz;
Sevgili mesai arkadaşım Hayatın Ta Kendisi yaseminin blog yazmasıyla sıkı bir takipçisi oldum.Beraber çalıştığımız 6 ay boyunca kendisinden bir çok tarif,lezzet sırrı,püf noktası v.s. öğrendim.Buradan sevgilerimi gönderiyorum kendisine;)

Sanal alemde tanışıp görüştüğünüz bloggerler;
Tanıştığım blogger arakadaşlarımla henüz görüşmedim.Etkinlik olursa katılıp görüşmeyi istiyorum.

Blog dünyasına adım attığınızda,gökyüzündeki yıldız kadar parlak gelen,asla onun gibi olamam diye düşündüğünüz Blogger'ler;
O kadar becerikli,hamarat bloggerlar varki hangisini yazayım bilemedim.

Moda blogları arasında  en sevdiğiniz blog;
Sevgili kuzenim Sallama Çay Sibel'im kendi el emeğiyle hazırladığı,diktiği tüm kıyafetler,mutfak önlükleri v.s. daha birçok tasarımları için ellerine sağlık diyorum.

Yazılarını okurken keyiflendiğiniz bloggerler;
İşte bu soruyu sevdim;
Portakal ağacı,Şule ile Ege'li Tatlar,Erguvan Vakti,Pembe Kekik,Yasemin Mutfakta,Gelibolu 17,Suna'dan Denemeler,Cafe Portakal,Kız Hatçe,Akdeniz Akşamları,Olsada Yesek Suzan,Aynur(Küçük Hala),Lezzetli Tatlar,Zeymuran Cafe,Bir Terazi Kızı,Kendimce,Nesliname,Bal böcükleri,turkishfoodandrecipes,Hayatın Ta Kendisi,Bir tutam Kekik,Sarı Mutfak Hande,Münster,Sallama Çay,Öcal-Mutfak Esra,Zeliha,Fatoş Öztürk,Damak Tadı,Neşeli Günler...Ve daha bir çok takip ettiğim ve ismini yazmadığım blogger arkadaşlarım...

Sürekli sayfasını açtığınız,okuyup yorum bırakmadan çıktığınız bloglar;
Beğendiğim yazılara,tariflere mutlaka yorum yaparım.

Kendinize yakın bulduğunuz bloggerler;
Şuan o kadar çok blogger arkadaşımı takip ediyorum ki yeni yeni gördüğüm bloggerlarıda izlemeye alıyorum.Yorum yapıyorum,ayrım yapmadan genel olarak yazılarıma yorum yazan,izlemeye alan ve samimi bulduğum tüm blogger arkadaşlarımı yakın görüyorum kendime;)Her birine sevgilerimi gönderiyorum...

Blogger denildiği an aklımıza gelen ilk isimleri yazıyoruz :)
Link vermiyoruz,sadece aklımızda kimler yer etmiş onu öğrenmiş oluyoruz.:)
Portakal Ağacı,Hayatın Ta Kendisi,Yasemin Mutfakta,Miss gibi,Deryayla,Cafe Derins,Umut Sepeti,Pelin Chef...
Şimdi bende  "Şule ile Egeli Tatlar","Cafe Portakal","Gelibolu 17" ve "Kız Hatçe" 'yi mim'liyorum.Herkese sevgiler;)))

6 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

İlk mimin hayırlı olsun canım,benimde ismimi zikretmişsin çok teşekkürler,ilk fırsatta cevaplamaya çalışırım...sevgiler,selamlar olsun :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

keyif alınan bloglar arasında ismimi görmek hoşuma gitti :))
çok teşekkür ederim

Nigar SARGIN dedi ki...

Sevgiler benden gelibolum;)) Kolay gelsin şimdiden o kadar acele cevaplar verdimki mesai bitmeden yetiştirmek istedim...Teşekkür ediyorum kocaman.

Nigar SARGIN dedi ki...

Rica ederim ne demek aynurcum zevkle takip ediyorum;)) Sevgiyle kalın.İyi akşamlar...

Adsız dedi ki...

Gelibolu17:
canım merhaba mimini cevapladım,tekrar teşekkür ederim http://gelibolu17.blogspot.com/ burda görebilirsin,sevgiler,selamlar :)

Nigar SARGIN dedi ki...

Teşekkür ederim canım benim bendende kocaman sevgiler,selamlar;))