15 Eylül 2011 Perşembe

YUMURTALI PATATES

     


  İşte benim en sevdiğim yemek.Öğrenciyken evimizde 3 öğün pişerdi.Aç kalmamak adına sürekli yumurtalı patates yerdik.Tabi aldığımız kilolarda cabasıydı.Benim gibi çalışan bayanların da en büyük kurtarıcısıdır yumurtalı patates.Pratik,şipşak hazırlayıp eşimle atlı koşturur gibi dalıyoruz tabaklarımıza:)) Akşam iş çıkışı ne pişirsem diye düşünürken aklıma geliverdi.Bir sevindim ki anlatamam.Eve geldiğim gibi patatesleri soyup attım tavaya kızarmaları için kırdım yumurtayıda yetmedi daha kalorili olsun dedim.Madem diyeti bozdum bu akşam bol yağlı peyniride ekledim ohhh mis oldu mis:))) Bu sabah tartıya çıkmakta korksamda tadı damağımda hala ohh afiyet olsun bize.:)))

Malzemeler:
  • 2-3 adet patates (Orta boy)
  • 3 adet yumurta
  • Margarin veya tereyağ
  • Tuz
Arzuya göre kaşar peynir(ben yağlı peynir kullandım.)

Yapılışı:

 Patatesleri küp küp doğrayıp margarinle kavurun.Üzerine çırpılmış yumurtayı ekleyin.Dilerseniz üzerine kaşar peynir yada benim gibi yağlı peynir serpin.İşte bu kadar sonrada yemeyinde yanında yatın :))

Afiyet Olsun.


7 yorum:

Adsız dedi ki...

çok severek yediğim acayip kalorili bir yemektir :)) ellerine sağlık

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Esim bayilir böyle seylere en iyisi ona bugün bir süpriz yapayim :) Ellerine saglik :)

Nigar SARGIN dedi ki...

Teşekkür ederim canlar gerçekten öyle hem leziz hem pratik:))

turkishfoodandrecipes dedi ki...

Bloguna ve ismine bayildim, ben de baharat kullanmayi cok seven biri ve Bulgaristan gocmeni olarak seninle bir cok ortak noktamiz oldugunu farkettim. Yeni tarfilerini merakla bekliyorum!

Nigar SARGIN dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim bu güzel yorumun ve ziyaretin için evet bende sayfanı hayranlıkla takip ediyorum artık.Kesinlikle bir sürü ortak noktamız var.Blogumun adındanda anlaşılacağı üzre tam bir baharat hastasıyım. Özellikle bugün ''Avrupa usülü çemen yazında allah allah lutenitsa kullanılmış tarifte acaba blogcu arkadaşım göçmenmi diyordum içimden profilini okuyunca gerçekten mutlu oldum.Evet zamanımın yettiği kadarıyla paylaşmaya çalışıyorum.Çalışan biri olduğumdan çok zor olsada yavaş yavaş tüm balkan kültürüne ait farklı fikirleri,farklı tadları,farklı yemekleri hazırlayıp,harmanlayıp siz değerli blogcu arkadaşlarıma sunacağım.Her zaman güzel yorumlarını ve ziyaretini beklerimn.İzlemeyede alırsan sevinirim canım.Sevgiyle kal,hoşçakal:) İzmirden selamlar.

Kendimce dedi ki...

Merhaba güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Bu arada patatesli yumurta benim yemeğimin olmadığında işten dönüşte ilk aklıma gelen ve severek yediğim cankurtaran yemeğimdir.
Sevgiler

Nigar SARGIN dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum canım.Çalışan bayanlar olarak böyle yemeklere ve pratik tariflere çok ihtiyacımız var.Sayfama renk kattın yorumunla.Çok teşekkürler.