20 Eylül 2011 Salı

KİREMİT PASTA

  Akşam aniden bastıran misafirlerime ne yapsam ne yapsam diye düşünürken aklıma geliverdi herkesin bildiği bu pratik pasta.Bisküvili pasta,baton pasta,mozaik pasta veyahut  kiremit pasta ...İsmi size kalmış.


Bende "Kiremit Pasta" ismini verdiğim tatlımın tarifine geçiyorum;

Malzemeler:
  • 1 paket petibör bisküvi sade
  • 1 paket petibör bisküvi kakaolu
  • 1 paket kakaolu puding
  • 2,5 su bardağı süt
  • Üzeri için Ceviz veya Hindistan Cevizi 
Yapılışı:

   Pudingi tarife göre hazırlıyoruz.Bisküvileri dizeceğimiz tepsimize bir adet bardağı ters kapatıyoruz.(Annem çocukluğumda böyle yapardı,devrilmemesi için)Sade bisküvinin üzerine puding sürüp bardağa yaslıyoruz.


Aynı işleme bir sade bir kakaolu olmak üzere bisküviler bitene kadar devam ediyoruz.Üzerini pudingle sıvayıp,ceviz veya hindistan ceviziyle süslüyoruz.Bir süre buzdolabında beklettikten sonra verev kesip servis ediyoruz.




13 yorum:

Unknown dedi ki...

nigarcım, çok severim bu pastayı hem pratik hem lezzetli hem hafif ellerine sağlık

Nigar SARGIN dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili blogcu arkidişim çok öptüm;)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ben bayilirim bisküvili tadlara,bunu yapicaz artik bugün,eline saglik canim...

Nigar SARGIN dedi ki...

En hafif tatlılar bisküviye yapılanlar bencede teşekkür ederim canım;)

tatesal-tülin dedi ki...

Merhabalar canım iadeyi ziyarete geldim,süper bir siteyle karşılaştım,çok beğendim herşey çok güzel...bu bisküvili pastayı akşam deneyeceğim çocuklar bayılırlar...sevgilerimle....

tatesal-tülin dedi ki...

Merhabalar canım iadeyi ziyarete geldim,süper bir siteyle karşılaştım,çok beğendim herşey çok güzel...bu bisküvili pastayı akşam deneyeceğim çocuklar bayılırlar...sevgilerimle....

tatesal-tülin dedi ki...

Merhabalar canım iadeyi ziyarete geldim,süper bir siteyle karşılaştım,çok beğendim herşey çok güzel...bu bisküvili pastayı akşam deneyeceğim çocuklar bayılırlar...sevgilerimle....

Nigar SARGIN dedi ki...

Teşekkür ederim canım,bu güzel yorumun için sayfama renk kattın.Sevgiler benden çok öpüyorum;)

Henna Zehra dedi ki...

En sevdiğim pastalar arasındadır...Harika olmuş canım.Ellerine sağlık...:)

Nigar SARGIN dedi ki...

Teşekkürler canımmm;)

Adsız dedi ki...

evet gercekten guzel bi tatlı degisik tariflerde bekliyoruz

Nigar SARGIN dedi ki...

İnşallah Gebeş olduğumdan blog yazmak çok zor oluyor bu aralar :(

Adsız dedi ki...

BLGN HARİKA BEN ÇOKGÜZEL YAPARIM BİSKÜVİ TATLISINI AHENKDE BENDEN ÖĞRENDİ HARİKA YAPIYO ELLERİMİZE SAĞLIK TİYARO GRUBUNADA ÇOK GÖTÜRMÜŞÜZDÜR ÇOK BEYENDİLER